Sales without sales

Om te verkopen hoeft je merk niet in de uitverkoop. Dat vind Joline Jolink. Doet deze topontwerpster dan helemaal niets aan marketing? Toch wel, zelfs het succesvolle modemerk Joline Jolink kan nog beter online performen.

Voor Alive & Kicking was het een uitdaging, om voor het sterke merk Joline Jolink aan de juiste knoppen te draaien. Om haar New Arrivals, collecties en content die extra boost te geven, waardoor niet alleen het merk maar vooral de sales groeit.

Sales without sales

Om te verkopen hoeft je merk niet in de uitverkoop. Dat vind Joline Jolink. Doet deze topontwerpster dan helemaal niets aan marketing? Toch wel, zelfs het succesvolle modemerk Joline Jolink kan nog beter online performen.

Voor Alive & Kicking was het een uitdaging, om voor het sterke merk Joline Jolink aan de juiste knoppen te draaien. Om haar New Arrivals, collecties en content die extra boost te geven, waardoor niet alleen het merk maar vooral de sales groeit.

Sales without sales

Om te verkopen hoeft je merk niet in de uitverkoop. Dat vind Joline Jolink. Doet deze topontwerpster dan helemaal niets aan marketing? Toch wel, zelfs het succesvolle modemerk Joline Jolink kan nog beter online performen.

Voor Alive & Kicking was het een uitdaging, om voor het sterke merk Joline Jolink aan de juiste knoppen te draaien. Om haar New Arrivals, collecties en content die extra boost te geven, waardoor niet alleen het merk maar vooral de sales groeit.

Let's get social

Let's get social

Let's get social

Merkstrategie

De duurzame fashion collectie van Joline Jolink spreekt een specifieke, groeiende doelgroep aan. Joline Jolink heeft een ‘signature style’ en is over onderwerpen als vegan, organic en recycling zeer uitgesproken. Op social media is ze met duizenden volgers succesvol en de verpersoonlijking van haar merk.

Content

Stories, Reels, Carousels, Single image ads, Catalog ads, dynamic product feeds. You name it we tested it.

Inrichten

We hebben binnen Meta ads de campagnes zo ingericht en gestructureerd zodat we de machine learning van Meta optimaal kunnen inzetten en toch wendbaar genoeg zijn voor 'New Arrivals'.

Optimalisatie

Doorlopend testen en bijsturen op technisch gebied en creatives tot de optimale ROAS is bereikt.

Het bereiken van resultaten die net zo klinkend zijn als de naam. Want zeg nou zelf, de perfect allitererende naam Joline Jolink vergeet je toch nooit meer. Daar hoeven we je alleen maar via advertising aan te herinneren.

Het bereiken van resultaten die net zo klinkend zijn als de naam. Want zeg nou zelf, de perfect allitererende naam Joline Jolink vergeet je toch nooit meer. Daar hoeven we je alleen maar via advertising aan te herinneren.

Structurele

groei in omzet gerealiseerd

Structurele

groei in omzet gerealiseerd

Structurele

groei in omzet gerealiseerd

100%

tevreden

100%

tevreden

100%

tevreden

Wil je ook resultaat voor jouw merk?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op voor een (gratis) brainstormsessie.

Wil je ook resultaat voor jouw merk?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op voor een (gratis) brainstormsessie.

Wil je ook resultaat voor jouw merk?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op voor een (gratis) brainstormsessie.