Online leads werven voor jouw business.

Wil je dat ook? Neem contact op en zet ons creatieve brein aan het werk. We zijn erg benieuwd naar jouw ambities.

Campagnes die
leads genereren

Ok ok – awareness, interaction en clicks zijn allemaal leuk en nuttig, maar je bent op zoek naar méér omzet. Nu. Dat doen we met de online lead generatie campagne waarin de focus volledig ligt op het binnenhalen van leads.​

Een creatieve online leadgeneratie campagne gericht op de juiste doelgroep is essentieel om resultaat te behalen.

Hoe bereiken we jouw doelgroep?

Hoe laten wij campagnes optimaal presteren?

Gedegen mediastrategie

Met 12+ jaar ervaring in het online adverteren weten wij wat werkt bij welke doelgroep en past bij welk budget.

Data combineren met gezond verstand

Door data te analyseren en ons gezond verstand te gebruiken kunnen we de campagnes optimaliseren zodat de campagnes altijd relevant blijven.

Sturen op de KPI's

De doelstelling staat centraal. Bij alle stappen die we zetten bij het instellen en managen van de campagne zullen we kijken: draagt het bij aan de doelstelling van de campagne? Vooraf stellen we samen de KPI’s op, dus we weten wat we willen bereiken. Tijdens de campagne sturen we continu bij aan de hand van wat we zien dat beter werkt.

Testen, testen en testen

We testen, stellen bij, analyseren, stellen weer bij, en gaan zo gefocused op de doelen van de campagne af.

In 4 stappen
naar succes

In 5 stappen naar een nieuwe marketingstrategie

Ons doel is om snel tot de kern van je vraag te komen en dan een eerlijk advies te geven over wat kan en wat niet kan. Zijn we een match? Dan krijg je een strakke offerte en gaan wij aan de slag. Op naar resultaat.

1. Bel je doel helder

In een kort telefonisch interview van 15 minuten komen we tot de kern van jouw vraag.

2. Aanpak

We maken een marketingaanpak. Wat gaan we doen? Hoe lang? Met welke middelen? Dit komen we graag presenteren.

3. Offerte

Ben je enthousiast geworden van onze aanpak? Dan zorgen wij ervoor dat er een strakke offerte in je inbox komt.

4. Aan de slag

We maken advertentiemateriaal, schrijven copy en richten landingpagina’s. Ready for take-off.

5. Presteren

Tijd om de campagne aan te zetten. We blijven constant evalueren en sturen bij waar nodig.

Wat is jouw leadgeneratie doel?

We zijn erg benieuwd naar jouw ambities. Boek een gesprek in zodat we je kunnen helpen jouw doelen te behalen.