Fyner (voorheen Omnius Juristen) splitste af en ging zijn eigen koers varen. Daar moest heel wat voor gebeuren. Dat betekende eigen leads genereren van hoge kwaliteit.

Daarbij kwam meteen de wens voor een nieuwe identiteit en missie om de hoek kijken. Want de huidige markt is aan het veranderen.

Dat is Fyner

Fyner (voorheen Omnius Juristen) splitste af en ging zijn eigen koers varen. Daar moest heel wat voor gebeuren. Dat betekende eigen leads genereren van hoge kwaliteit.

Daarbij kwam meteen de wens voor een nieuwe identiteit en missie om de hoek kijken. Want de huidige markt is aan het veranderen.

Fyner (voorheen Omnius Juristen) splitste af en ging zijn eigen koers varen. Daar moest heel wat voor gebeuren. Dat betekende eigen leads genereren van hoge kwaliteit.

Daarbij kwam meteen de wens voor een nieuwe identiteit en missie om de hoek kijken. Want de huidige markt is aan het veranderen.

Strijden

Strijden

Strijden

Content

Content, Ads, UGC’s & Video’s gemaakt die aanspreken

Optimalisatie

Doorlopend testen en bijsturen op technisch gebied en creatives tot de optimale ROAS is bereikt.

Merkstrategie

Voordat we konden beginnen hebben we eerst in een strategiesessie bekeken wie de klant was. Juridische dienstverlening wordt steeds meer gestandaardiseerd en geautomatiseerd. Technologie speelt hierbij een grote rol. Maar wat bleek? Gewoon luisteren naar iemands verhaal is een belangrijk onderdeel van het werk. Iets wat technologie voorlopig nog niet kan. Maak de campagne dus menselijk.

Inrichten

De online kanalen opnieuw ingericht en gestructureerd voor een beter customer experience.

We zijn met Fyner tot een mooie corporate identity gekomen. Vanwaar uit we de fotografie & film, website en online campagne (B2B en B2C) hebben kunnen maken waar we trots op zijn. De resultaten liegen er dan ook niet om.

We zijn met Fyner tot een mooie corporate identity gekomen. Vanwaar uit we de fotografie & film, website en online campagne (B2B en B2C) hebben kunnen maken waar we trots op zijn. De resultaten liegen er dan ook niet om.

+66%

totale omzet Q1 2022 vs Q1 2023

+66%

totale omzet Q1 2022 vs Q1 2023

+66%

totale omzet Q1 2022 vs Q1 2023

75%

omzet online campagnes

75%

omzet online campagnes

75%

omzet online campagnes

100%

tevreden

100%

tevreden

100%

tevreden

Wil je ook resultaat voor jouw merk?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op voor een (gratis) brainstormsessie.

Wil je ook resultaat voor jouw merk?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op voor een (gratis) brainstormsessie.

Wil je ook resultaat voor jouw merk?

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op voor een (gratis) brainstormsessie.