Case: Hoog Design

Hoog van de toren blazen

Hoe hoog moet je inzetten? Zonder hoog van de toren te blazen?

Wat is Hoog Design?

Een hoogwaardig inspiratie platform verdient een hoogwaardig online marketingplan. En liefst een beetje proactief. Want nieuwe klanten komen niet zomaar aanwaaien, daar moet je zelfs met zo’n hoogwaardig aanbod design merken wel iets aan doen.

Niet uit de lucht

Natuurlijk komt Hoog niet uit de lucht vallen, het staat als design platform al jaren goed aangeschreven en is inmiddels een gevestigd merk. Wat niet betekent dat er nog veel meer winst te behalen valt. Daarom zijn wij gevraagd voor nieuwe ideeën en kanalen. En de belangrijke vraag: wat valt er nog meer te doen op het gebied van branding, traffic en sales?

Timing is alles

Voordat je denkt dat we hoog van de toren blazen, alvast een paar resultaten. Want de start was vliegend. In de opstartperiode hebben we al meer dan 4000 leads gegenereerd, voor 30% minder dan een lead mag kosten (cost per lead). Inmiddels zijn we begonnen met de online strategie voor komende maanden, want voor je het weet is het weer oktober woonmaand. Het liefst zouden we nu al een paar campagnes willen delen, maar timing is alles.

De verwachting is hoog

Wel kunnen we vertellen wat we tot nu toe hebben gedaan om deze resultaten te bereiken. Natuurlijk zijn we achter de schermen bezig met het technisch inregelen van de verschillende kanalen en het inrichten van campagnes. We doen het campagnemanagement door middel van testen, optimaliseren en bijsturen. Daarnaast optimaliseren we bestaande landing pages en zijn we vooral bezig met waar we voor gevraagd zijn: het ontwikkelen van nieuwe ideeën en campagnes.

Wil je ook hoog van de toren blazen?

Zoek jij een hoogwaardige oplossing voor jouw marketing uitdaging? Neem dan contact met ons op.