Case: Joline Jolink

Sales is never out of fashion

Om te verkopen hoeft je merk niet in de uitverkoop

Wie is Joline Jolink?

‘Aan uitverkoop, modeshows en dure advertenties doet ze niet’, kopt de Volkskrant. Doet topontwerpster Joline Jolink dan helemaal niets aan marketing? Toch wel, zelfs het succesvolle modemerk Joline Jolink kan nog beter online performen. Met fysieke winkels in Utrecht en Rotterdam en een goedlopende webshop valt er nog heel erg veel te winnen.

Wat was de uitdaging?

De duurzame fashion collectie van Joline Jolink spreekt een specifieke, groeiende doelgroep aan. Joline Jolink heeft een ‘signature style’ en is over onderwerpen als vegan, organic en recycling zeer uitgesproken. En dat doet Joline dan ook, niet alleen in De Volkskrant, maar vooral ook op social media. Ook daar is ze met duizenden volgers succesvol en de verpersoonlijking van haar merk. Voor een online performance marketeer is dat de uitdaging, om voor het sterke merk Joline Jolink aan de juiste knoppen te draaien. Om haar New Arrivals, collecties en content die extra boost te geven, waardoor niet alleen het merk maar vooral de sales groeit.

Gedroomde resultaten

Daar zijn we Alive and Kicking voor, om precies dat te doen, wat zorgt voor een extra kick in sales, voor een merk dat in principe niet aan sales doet. Zo zorgen we ervoor dat we met social advertising precies de doelgroep raken die openstaat voor de collectie en het verhaal van Joline Jolink. En bereiken we resultaten die net zo klinkend zijn als de naam. Want zeg nou zelf, de perfect allitererende naam Joline Jolink vergeet je toch nooit meer. Daar hoeven we je alleen maar via advertising aan te herinneren.

Wil je online ook beter performen?

Werk jij voor een merk dat online een boost kan gebruiken?  Neem dan contact met ons op.